Termék visszavétel - Gildanpolo

  1. Minőségi reklamációk bonyolítása az általános textilipari szabályok szerint történik.
  2. Minden esetben tételesen ellenőrizze le átvett megrendelését.
    Szállítási eltérések, – pl. méreteltérések, színeltérések, minőségi eltérések- nagykereskedelmi forgalomban elfogadott toleranciája +/-5 %.
  3. Szitanyomott/hímzett/átcímkézett/stb. termékek visszavétele nem lehetséges. Ellenőrizze az átvett árut, a terméket megváltoztató tevékenységek megkezdése előtt.
  4. Mindig az átvevő partner felelőssége a teljesítés minőségének ellenőrzése, mielőtt továbbítja az árut vevőjének.
    Hibás teljesítés esetén írásban tájékoztassa közvetlenül az értékesítőnket, az átvételt követő 24 órán belül.
  5. Minden termék visszavételéhez/cseréjéhez előzetes egyeztetés szükséges a info@polomx.hu-ra küldött levélben, a megrendelésszám és számla- vagy szállítólevélszám megadásával.
  6. Minden terméket az eredeti, sértetlen csomagolásban, lehetőleg az általunk kiadott dobozokban kell visszahozni. Az átvett áru csomagolásának és/vagy a termék sérülése esetén, valamint használt áru visszavétele/cseréje nem lehetséges. Ingek, blúzok visszavétele csomagolási és higiéniai okokból nem lehetséges.
  7. Termék feleslegessé válásából, vagy nem minőségi reklamációból eredő árucsere (pl.„nem tetszés”, „mégis más méretet/színt szeretnék”) nagykereskedelmi forgalomban nem megoldható. Ennek ellenére sértetlen termék és csomagolás esetén, 60 napon belül 15%-os, de minimum 1000 Ft+Áfa/számla kezelési költség mellett, ilyen termékek cseréje/visszavétele is megoldható.
  8. 60 napnál régebben számlázott árut nem áll módunkban visszavenni.
  9. Termékeink méretei beszállítónkként különbözhetnek. Minden esetben ellenőrizze rendelés előtt a szükséges méretet.