0
My cart- Minőségi reklamációk bonyolítása az általános textilipari szabályok szerint történik.
- Minden esetben tételesen ellenőrizze le átvett megrendelését.
Szállítási eltérések, – pl. méreteltérések, színeltérések, minőségi eltérések- nagykereskedelmi forgalomban elfogadott toleranciája +/-5 %. - Szitanyomott/hímzett/átcímkézett/stb. termékek visszavétele nem lehetséges. Ellenőrizze az átvett árut, a terméket megváltoztató tevékenységek megkezdése előtt.
- Mindig az átvevő partner felelőssége a teljesítés minőségének ellenőrzése, mielőtt továbbítja az árut vevőjének.
Hibás teljesítés esetén írásban tájékoztassa közvetlenül az értékesítőnket, az átvételt követő 24 órán belül. - Minden termék visszavételéhez/cseréjéhez előzetes egyeztetés szükséges a info@polomx.hu-ra küldött levélben, a megrendelésszám és számla- vagy szállítólevélszám megadásával.
- Minden terméket az eredeti, sértetlen csomagolásban, lehetőleg az általunk kiadott dobozokban kell visszahozni. Az átvett áru csomagolásának és/vagy a termék sérülése esetén, valamint használt áru visszavétele/cseréje nem lehetséges. Ingek, blúzok visszavétele csomagolási és higiéniai okokból nem lehetséges.
- Termék feleslegessé válásából, vagy nem minőségi reklamációból eredő árucsere (pl.„nem tetszés”, „mégis más méretet/színt szeretnék”) nagykereskedelmi forgalomban nem megoldható. Ennek ellenére sértetlen termék és csomagolás esetén, 60 napon belül 15%-os, de minimum 1000 Ft+Áfa/számla kezelési költség mellett, ilyen termékek cseréje/visszavétele is megoldható.
- 60 napnál régebben számlázott árut nem áll módunkban visszavenni.
- Termékeink méretei beszállítónkként különbözhetnek. Minden esetben ellenőrizze rendelés előtt a szükséges méretet.